Fit and Jump

Zajęcia Fit and Jump, czyli zajęcia z wykorzystaniem trampolin fitness to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dawką mocnego treningu cardio. Taka aktywność poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz spala tkankę
tłuszczową. Porównywalnie około 10 minut skakania to 30 minut biegania, a w czasie 50 minutowych zajęć można spalić aż 800 kcal.

Najważniejszym aspektem tego typu zajęć jest forma wykonywanych skoków, które zostały tak opracowane i dobrane przez firmę Fit and Jump, aby każdy uczestnik mógł nauczyć się wykonywać skoki prawidłowo.

Dodatkowo w Naszym studio trening ten prowadzi Master Instruktor tej formy zajęć.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Yoga

Joga to rodzaj treningu, który łączy w sobie trening ciała, przede wszystkim asany oraz trening umysłu. Składa się z wielu różnych pozycji nazywanych asanami, które wpływają na odpowiednie rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni. Stanowi ona prawdziwy fenomen we współczesnym
świecie łącząc w sobie te dwa elementy treningu- ciało i umysł, a jednocześnie pomaga osiągnąć stan uspokojenia i relaksu. 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Pośladki i brzuch

Zajęcia, których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała oraz brzucha, a także
poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni poślaka, ud oraz brzucha. Zajęcia polegające
na wielokrotnym powtarzaniu danych bloków ćwiczeń z nie wielkim obciążeniem. Bardzo dobrze

wpływają na redukcję tkanki tłuszczowej oraz jędrność ciała.

Dodatkowym atutem tego typu zdjęć jest aspekt nie tylko estetyczny ale i zdrowotny, ponieważ silny
brzuch to brak problemów z lędźwiami, a dobrze wzmocnione pośladki to gwarancja dobrego

samopoczucia i siły.
ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia zdrowy kręgosłup to forma ćwiczeń, które mają korzystnie wpłynąć na postawę ciała, zredukować dolegliwości bólowe w okolicach kręgosłupa, a także rozluźniź i usunąć przykórcze mięśniowe. W związku z odpowiednim doborem ćwiczeń każdy uczestnik w miarę swoich możliwości pracuje nad wzmacnianiem mięśni głębokich, ale także pracujemy nad wzmocnienie całego ciała.

Program zdrowy kręgosłup to doskonały sposób na odprężenie się z pożytkiem dla zdrowia !

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Trening Interwałowy

Trening interwałowy o wysokiej intensywności. Rodzaj treningu, który składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik
wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Forma treningu polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywwnego wysiłku, krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Trening funkcjonalny

Trening funkcjionalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez nadmiernego ich rozbudowania. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na codzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.  Podczas trego rodzaju treningu wysmuklamy sylwetkę oraz polepszamy swoją zwinności i elastycznośc całego ciała.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Shape miniband

Program zajęć nastawiony na kształtowanie sylwetki z wykorzystaniem obciążenia oraz gum oporowych.  Gumy miniband to świetne narzędzie do treningu mobilizującego mięśnie oraz ich wzmocnienie. Trening z gumami powoduje np. mobilizację pośladka dzięki czemu pracuje on przy dołożeniu większego obciążenia.  Trening opierający się o ćwiczenia z wykorzystaniem gum wzmacnia całe ciało oraz wysmukla sylwetkę.

TRENING PRZEZNACZONY DLA OSÓB POCZĄTUJĄCYCH ORAZ ZAAWANSOWANYCH.

Tabata

Tabata to rodzaj treningu, który składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Jedna tabata to 4 minuty pracy. Podział czasowy jest następujący: około 8-10 minut rozgrzewki, 8 serii ćwiczeń  (20 sekund pracy, 10 sekund odpoczynku) całość powtarzamy około 6-9 raz wykorzystując różne ćwiczenia. 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Relaks dla kobiet

Rodzaj zajęć relaksujących, które mają za zadanie rozluźnić ciało. Forma zajęć przeznaczona dla kobiet w ciąży lub po ciąży. Relaksacja i mobilizacja ciała w tym okresie życia kobiety jest bardzo ważna. Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanego fizjoterapeutę.

Forma zajęć przeznaczona także dla osób, które dużo czasu spędzają przed komputerem. Siedzący tryb życia powoduje że Nasze ciało coraz bardziej potrzebuje ćwiczeń, które odpowiednio przygotuje je do pozostałych form aktywności.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

PUMP (sztangi)

PUMP to zajęcia z wykorzystaniem obciążenia w postaci sztangi, które dobierane jest do każdego indywidualnie. Zestaw ćwiczeń opartych na sile, oraz wytrzymałości spalających tkankę tłuszczową oraz kształtujące i wzmacniające mięśnie. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego ruchy oparte są na tzw.układzie choreograficznym.  Regularne wykonywanie ćwiczeń powoduje wzrost siły czego efektem jest kształtowanie każdego mięśnia.

Wielką zaletą tych zajęć jest fakt, że można z łatwością dopasowywać i regulować obciążenie według własnych możliwości czy po konsultacji z instruktorem.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.