Fit and Jump

Zajęcia Fit and Jump to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dawką mocnego treningu cardio. Taka aktywność poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz spala tkankę tłuszczową. Porównywalnie około 10 minut skakania to 30 minut biegania, a w czasie 45 minutowych zajęć można spalić aż 800 kcal.

Najważniejszym aspektem jest forma wykonywanych skoków, które zostały tak opracowane i dobrane przez firmę Fit and Jump, aby każdy nauczył się wykonywać skoki prawidłowo.

Dodatkowo w Naszym studio trening ten prowadzi Master Instruktor tej formy zajęć.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.

Tabata

Tabata to interwałowy trening metaboliczny, który podzielony jest na 4 minutowe bloki ćwiczeń. Angażuje on w równomierny sposób jak nawięcej mięśni ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.

Smukła Sylwetka

Smukła sylwetka to rodzaj zajęć grupowych skupiających się na wysmukleniu ciała. Wykorzystanie mniejszego obciążenia w postaci hantli, gum, stepu lub piłek, podczas których wykonuje się więcej powtórzeń z mniejszym obciążeniem.

Dodatkowo do tej formy treningu zamiennie stosuje się ćwiczenia spalające, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej.

Trening skupiający się na wszystkich partiach ciała. Wzmacniający, ujędrniający oraz wpływający na polepszenie kondycji.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.

PUMP (sztangi)

PUMP to zajęcia z wykorzystaniem obciążenia w postaci sztangi, które dobierane jest do każdego indywidualnie. Zestaw ćwiczeń opartych na sile, oraz wytrzymałości spalających tkankę tłuszczową oraz kształtujące i wzmacniające mięśnie. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego ruchy oparte są na tzw. układzie choreograficznym.

Regularne wykonywanie ćwiczeń powoduje wzrost siły czego efektem jest kształtowanie każdego mięśnia.

Wielką zaletą tych zajęć jest fakt, że można z łatwością dopasowywać i regulować obciążenie według własnych możliwości czy po konsultacji z instruktorem.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.

Trening obwodowy

Trening obwodowy to forma zajęć fitness łącząca w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Ćwiczenia odbywają się w okręgu, każde z nich wykonywane jest w około 16 powtórzeniach w czasie do 1 minuty. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność oraz dostosowanie do potrzeb każdego uczestnika.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.

Stretching

Trening mentalny powodujący ogólną poprawę sprawności, wzrost siły i elastyczności mięśni, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, stabilizację kręgosłupa, likwidację napięć mięśniowych oraz wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni posturalnych. Trening o charakterze łagodnym  z elementami ćwiczeń przeciw osteoporozie i bólom kręgosłupa..

Yoga

Joga to rodzaj treningu, który łączy w sobie trening ciała, przede wszystkim asany oraz trening umysłu. Składa się z wielu różnych pozycji nazywanych asanami, które wpływają na odpowiednie rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni. Stanowi ona prawdziwy fenomen we współczesnym świecie łącząc w sobie te dwa elementy treningu- ciało i umysł, a jednocześnie pomaga osiągnąć stan uspokojenia i relaksu.

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.

Pośladki w ogniu

Zajęcia grupowe, których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała, a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni poślaka, ud oraz brzucha. Zajęcia polegające na wielokrotnym powtarzaniu danych bloków ćwiczeń z nie wielkim obciążeniem. Bardzo dobrze wpływają na redukcję tkanki tłuszczowej oraz jędrność ciała.

Dodatkowym atutem tego typu zdjęć jest aspekt nie tylko estetyczny ale i zdrowotny, ponieważ silny brzuch to brak problemów z lędźwiami, a dobrze wzmocnione pośladki to gwarancja dobrego samopoczucia i siły.

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH.