Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
FIT AND JUMP

Zajęcia Fit and Jump, czyli zajęcia z wykorzystaniem trampolin fitness to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dawką mocnego treningu cardio. Taka aktywność poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz spala tkankę tłuszczową. Porównywalnie około 10 minut skakania to 30 minut biegania, a w czasie 50 minutowych zajęć można spalić aż 800 kcal.  

Najważniejszym aspektem tego typu zajęć jest forma wykonywanych skoków, które zostały tak opracowane i dobrane przez firmę Fit and Jump, aby każdy uczestnik mógł nauczył się wykonywać skoki prawidłowo. 

Dodatkowo w Naszym studio trening ten prowadzi Master Instruktor tej formy zajęć.   

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn

CZAS TRWANIA: 50 minut 

FIT BALL

Fit ball zajęcia z użyciem małych i dużych piłek, poprawiające kondycję i koordynację całego ciałą. Użycie piłek powoduje duże zaangażowanie mięśni głębokich brzucha, dzięki temu Nasz kręgosłup również pracuje i staje się bardziej stabilny. Niestabilna powierzchnia piłki mobilizuje ciało do pracy wymusza technikę i szukanie balansu w ciele. Trening z piłką to połączenie elementów wzmacniania, korekcyjnych, stabilizujących i obciążających stawy kręgosłupa.  

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn, dla osób powracających do aktywności, 

CZAS TRWANIA: 50 minut

FULL BODY

  Full Body, wzmacniający trening całego ciała w trakcie trwania jednej sesji. Jedna z najpopularniejszych form pracy nad wszystkimi mięśniami polecana dla ludzi rozpoczynających swój proces treningowy czy powracających po dłuższej przerwie. Podczas zajęć wykorzystywane są elementy treningu siłowego jak i treningu typu cardio. Wzmacniane są górne i dolne partie ciała przy użyciu hantli, sztangi, talerzy, maty czy gum oporowych. Kształtowanie sylwetki i zredukowanie tkanki tłuszczowej to główne założenia tego treningu. 

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn, dla osób powracających do aktywności, 

CZAS TRWANIA: 50 minut

JOGA

Joga to rodzaj treningu, który łączy w sobie trening ciała oraz trening umysłu. Składa się z wielu różnych pozycji nazywanych asanami, które wpływają na odpowiednie rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni. Joga stanowi prawdziwy fenomen we współczesnym świecie łącząc w sobie dwa elementy treningu ciało i umysł, a jednocześnie pomaga osiągnąć stan uspokojenia i relaksu. 

Intensywne zajęcia prowadzone przez doświadczonego instruktora z 20 letnim stażem. Bez względu na poziom zaawansowania, każdy uczestnik może wykonywać odpowiednie asany na swoim poziomie. Przede wszystkim, żeby zacząć ćwiczyć jogę nie trzeba być rozciągniętym. Regularne uczestnictwo w zajęciach powoduje coraz większy rozwój i siłę ciała.

W zdrowy ciele zdrowy duch! 

DLA KOGO: dla wszystkich, dla osób 50+

CZAS TRWANIA: 80 minut 

MINIBAND

Minibend to rodzaj małych gum oporowych o różnej sile obciążenia. Mamy 5 rodzajów obciążenia gum, z którymi pracujemy.  Program zajęć nastawiony na kształtowanie sylwetki z wykorzystaniem obciążenia oraz gum oporowych. Gumy miniband to świetne narzędzie do treningu mobilizującego mięśnie oraz ich wzmocnienie.
Trening z gumami powoduje np. mobilizację pośladka dzięki czemu pracuje on przy dołożeniu większego obciążenia. Trening opierający się o ćwiczenia z wykorzystaniem gum wzmacnia całe ciało oraz wysmukla sylwetkę. 

 DLA KOGO: dla trenujących regularnie, powracających do treningów po przerwie,
chcących nauczyć się odpowiedni pracować pośladkiem i udami w treningu 

CZAS TRWANIA: 50 minut 

MOBILITY & CORE

Trening Mobility & Core przyda się nie tylko w codziennym życiu, lecz także w życiu sportowym. Silne mięśnie stabilizujące całe ciało to tak zwane mięśnie Core czyli mięśnie głębokie, które gwarantują nam zdrowie fizyczne.Całkowita mobilność ciała pozwala na płynne, bezproblemowe i kontrolowane poruszanie się. Trening ukierunkowany na poprawę mobilności opiera się o techniki ruchów funkcjonalnych tj. praca nad otworzeniem klatki piersiowej czy też bioder. Ćwiczenia rozciągające mają bowiem zapewnić prawidłowy zakres ruchu. Zajęcia skierowane są dla wszystkich, każdy z nas potrzebuje takiej pracy nad ciałem. Trening ten okaże się niezbędnikiem dla osób prowadzący siedzący tryb pracy.

DLA KOGO: dla wszystkich, dla osób 50+

CZAS TRWANIA: 50 minut 

PILATES

Pilates to system ćwiczeń, którego celem ma być rozciągnięcie, uelastycznienie oraz wzmocnienie wszystkich mięśni ciała, bez ich nadmiernej rozbudowy. Według założeń Pilatesa, który jest wynalazcą tego systemu ćwiczeń, metoda ta przyczyniać się ma do: 

  • odciążenia kręgosłupa
  • poprawy wad postawy
  • wzmacniania mięśni pleców oraz mięśni głębokich
  • obniżenia poziomu stresu
  • ogólnej poprawy zdrowia i kondycji ciała

System ten to połączenie jogi, baletu, i ćwiczeń izometrycznych. Pilates to forma aktywności polecana niemal dla każdego, mogą ćwiczyć seniorzy, osoby z nadwagą, a także osoby o słabej kondycji fizycznej. 

DLA KOGO: dla wszystkich, dla osób 50+

CZAS TRWANIA: 80 minut 

POŚLADKI - BRZUCH

 Brzuch-pośladki to rodzaj treningu, którego głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała oraz brzucha.Poprawa siły i kształtu mięśni pośladków oraz ud. Zajęcia polegające na wielokrotnym powtarzaniu danych bloków ćwiczeń z obciążeniem, połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi brzuch i plecy. Regularne uczestnictwo w tego rodzaju zajęciach bardzo dobrze wpływa na redukcję tkanki tłuszczowej oraz jędrność ciała.

Dodatkowym atutem tego typu zdjęć jest aspekt nie tylko estetyczny ale i zdrowotny, ponieważ silny brzuch to brak problemów z lędźwiami, a dobrze wzmocnione pośladki to gwarancja dobrego samopoczucia i siły.

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, powracających do treningów po przerwie

CZAS TRWANIA: 50 minut

PUMP

 PUMP to zajęcia z wykorzystaniem obciążenia w postaci sztangi, które dobierane jest do każdego indywidualnie. Zestaw ćwiczeń opartych na sile, oraz wytrzymałości mięśni. Odpowiednie ilości i tempo ruchów wykonywane w rytm muzyki, na każdą partię ciała.Regularne wykonywanie ćwiczeń powoduje wzrost siły czego efektem jest kształtowanie każdego mięśnia.  
Wielką zaletą tych zajęć jest fakt, że można z łatwością dopasowywać i regulować obciążenie według własnych możliwości po konsultacji z instruktorem. 

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn, dla osób chcących wzmocnić i wyrzeźbić ciało

CZAS TRWANIA: 50 minut 

STRETCHING

Stretching, inaczej ćwiczenia rozciągające to zajęcia grupowe podczas których wykonywane są proste ćwiczenia rozciągające. Szczególnie polecany osobom, które mają siedzący tryb pracy, bądź dużo trenują. Tego typu zajęcia to prosty i skuteczny sposób poprawienia i utrzymania sprawności ruchowej. Regularny stretching pomaga rozluźnić mięśnie i pozbyć się uczucia zdrętwienia  w kończynach dolnych i górnych.
Stretching to także wspaniały system redukcji stresu oraz napięć mięśniowych, których najczęstszym podłożem jest stres. 

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn, dla seniorów 

CZAS TRWANIA: 50 minut 

TABATA

Tabata to rodzaj treningu, który składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w jak najszybszym tempie. Jedna tabata to około 4 minuty pracy. Podział czasowy jest następujący: około 8-10 minut rozgrzewki, 8 serii ćwiczeń  (20 sekund pracy, 10 sekund odpoczynku) całość powtarzamy około 6-9 raz wykorzystując różne ćwiczenia. 

Tabata również może mieć zmienne rozłożenie czasu, ale zasada zawsze jest 100% pracy 50% przerwa np. 30 sekund pracy 15 sekund przerwa.

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn

CZAS TRWANIA: 50 minut 

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy to rodzaj intensywnych ćwiczeń,wykonywanych na poszczególnych stacjach. Każda stacja to jedno ćwiczenie, które odbywa się  odpowiednim czasie. Tego rodzaju trening zalicza się do treningów interwałowych połączonych z ćwiczeniami siłowymi. Podczas treningu wysmuklamy sylwetkę oraz polepszamy swoją zwinności i elastycznośc całego ciała. 

DLA KOGO: dla trenujących regularnie, dla kobiet i mężczyzn, dla osób powracających do aktywności, 

CZAS TRWANIA: 50 minut

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia zdrowy kręgosłup to forma ćwiczeń, które mają korzystnie wpłynąć na postawę ciała, zredukować dolegliwości bólowe w okolicach kręgosłupa, a także rozluźnić i usunąć przykurcze mięśniowe. W związku z odpowiednim doborem ćwiczeń każdy uczestnik w miarę swoich możliwości pracuje nad wzmacnianiem mięśni głębokich, ale także pracujemy nad wzmocnieniem całego ciała. 

Program zdrowy kręgosłup to doskonały sposób na odprężenie się z pożytkiem dla zdrowia ! 

 DLA KOGO: dla wszystkich, dla seniorów, dla dzieci, dla kobiet po ciąży,
dla kobiet w ciąży

CZAS TRWANIA: 50 minut 

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Anna
O trenerze
Imię:
Anna
Nazwisko:
Cepa


Opis:

Ania, na codzień pracuje w korporacji, a po południu dzieli się swoją pasją z innymi na zajęciach fitness. Jej przygoda z aktywnością ruchową zaczęła sie od tańca. W 2012 roku zostałam instruktorem fitness. Przygoda ta trwa już 9 lat ! Największą radość Ani  sprawiają sukcesy wszystkich podopiecznych i uczestników zajęć. Ania lubi wszystkie formy fitness od choreograficznych przez wzmacniajace po prozdrowotne.


Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Agnieszka to wulkan energii, swoją ogromną pasję do propagowania zdrowego stylu życia i świadomych, przemyślanych treningów przerzuciła na pracę.

Instruktor fitness z długoletnim stażem i niezliczoną ilością szkoleń między innymi na trenera personalnego, instruktora stretchingu w różnych metod, instruktora wzmacniania, instruktora zajęć metodą pilates i wiele innych. Ta obszerna wiedza instruktorska i doświadczenie pozwala jej na tworzenie zajęć niepowtarzalnych, prozdrowotnych i wywołujących wiele emocji. 

 Dziś jako trener personalny, instruktor fitness oraz licencjonowany trener EMS pomaga ludziom zmieniać ich ciało i sposób myślenia. 

Agnieszka jest również właścicielem i trenerem w Lady Fit Studio Treningu to miejsce,które stworzyła dla osób poszukujących kameralnych zajęć, z myślą o ich potrzebach. Osiąganie zamierzonych celów, świadome ćwiczenie swojego ciała to priorytet dla Agnieszki i jej codziennej pracy. 

 

Wpadajcie do niej po dużą dawkę motywacji i holistycznego podejścia do ciała i treningu!


Maciek
O trenerze
Imię:
Maciek
Nazwisko:
Niedźwiedź


Opis:

Uczestnik wielu szkoleń, warsztatów i konferencji. Przez wiele lat właściciel i menager dwóch łódzkich klubów. Z wykształcenia pedagog, specjalista zdrowia publicznego. Ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży fitness.

  • fizjoterapeuta z 20 letnim stażem
  • trener personalny 
  • instruktor jogi od 16 lat
  • trener wielu różnych form zajęć grupowych np. crossfit

Ela
O trenerze
Imię:
Ela
Nazwisko:
Kuriata


Opis:

Ela Kuriata to doświadczony instryktor fitness była koszyrarka zawodowa, a aktualnie magister fizjoterapii i master instruktor zajęć na trampolinach Fit and Jump. Ela jest związana ze sportem od najmłodszych lat. Swoją pasje do sportu rozwija z każdym kolejnym przebytym szkoleniem.

Jest licencjonowanym trenerem peronalnym i uczestnikiem wielu szkoleń, warsztatów oraz targów branży fitness w Polsce. 

Wulkan energii, orgom pasji jaki posiada przekazuje na każdych swoich zajęciach, przy czym bardzo zwraca uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń. Jet otwarta i zawsze zmotywowana do działania. Wpadajcie do Eli po uśmiech i utrate tłuszczyku. 

Listopad
Zapisy on-line obowiązują na wszystkie kursy.
Poniedziałek
2022-11-14
Wtorek
2022-11-15
Środa
2022-11-16
Czwartek
2022-11-17
Piątek
2022-11-18
Sobota
2022-11-19
Niedziela
2022-11-20
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
© 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.