Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
FIT AND JUMP

Zajęcia Fit and Jump, czyli zajęcia z wykorzystaniem trampolin fitness to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dawką mocnego treningu cardio. Taka aktywność poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz spala tkankę tłuszczową. Porównywalnie około 10 minut skakania to 30 minut biegania, a w czasie 50 minutowych zajęć można spalić aż 800 kcal.  

Najważniejszym aspektem tego typu zajęć jest forma wykonywanych skoków, które zostały tak opracowane i dobrane przez firmę Fit and Jump, aby każdy uczestnik mógł nauczył się wykonywać skoki prawidłowo. 

Dodatkowo w Naszym studio trening ten prowadzi Master Instruktor tej formy zajęć.   

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

JOGA

Joga to rodzaj treningu, który łączy w sobie trening ciała, przede wszystkim asany oraz trening umysłu. Składa się z wielu różnych pozycji nazywanych asanami, które wpływają na odpowiednie rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni. Stanowi ona prawdziwy fenomen we współczesnym świecie łącząc w sobie te dwa elementy treningu ciało i umysł, a jednocześnie pomaga osiągnąć stan uspokojenia i relaksu. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

 

POŚLADKI I BRZUCH

Zajęcia , których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała oraz brzucha, a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni poślaka, ud oraz brzucha. Zajęcia polegające na wielokrotnym powtarzaniu danych bloków ćwiczeń z nie wielkim obciążeniem. Bardzo dobrze wpływają na redukcję tkanki tłuszczowej oraz jędrność ciała

Dodatkowym atutem tego typu zdjęć jest aspekt nie tylko estetyczny ale i zdrowotny, ponieważ silny brzuch to brak problemów z lędźwiami, a dobrze wzmocnione pośladki to gwarancja dobrego samopoczucia i siły. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

PUMP

PUMP to zajęcia z wykorzystaniem obciążenia w postaci sztangi, które dobierane jest do każdego indywidualnie. Zestaw ćwiczeń opartych na sile, oraz wytrzymałości spalających tkankę tłuszczową oraz kształtujące i wzmacniające mięśnie. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego ruchy oparte są na tzw. układzie choreograficznym. 

Regularne wykonywanie ćwiczeń powoduje wzrost siły czego efektem jest kształtowanie każdego mięśnia.  

Wielką zaletą tych zajęć jest fakt, że można z łatwością dopasowywać i regulować obciążenie według własnych możliwości czy po konsultacji z instruktorem. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

RELAKS DLA KOBIET

Rodzaj zajęć relaksujących, które mają za zadanie rozluźnić ciało.
Forma zajęć przeznaczona dla kobiet w ciąży lub po ciąży. Relaksacja i mobilizacja ciała w tym okresie życia kobiety jest bardzo ważna. Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanego fizjoterapeutę. 

Forma zajęć przeznaczona także dla osób, które dużo czasu spędzają przed komputerem.  Siedzący tryb życia powoduje że Nasze ciało coraz bardziej potrzebuje ćwiczeń, które odpowiednio przygotuje je do pozostałych form aktywności. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

SHAPE MINIBAND

Program zajęć nastawiony na kształtowanie sylwetki z wykorzystaniem obciążenia oraz gum oporowych
Gumy miniband to świetne narzędzie do treningu mobilizującego mięśnie oraz ich wzmocnienie. Trening z gumami powoduje np. mobilizację pośladka dzięki czemu pracuje on przy dołożeniu większego obciążenia. Trening opierający się o ćwiczenia z wykorzystaniem gum wzmacnia całe ciało oraz wysmukla sylwetkę. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

SMUKŁA SYLWETKA

Smukła sylwetka to rodzaj zajęć grupowych skupiających się na wysmukleniu ciała. Wykorzystanie mniejszego obciążenia w postaci hantli, gum, stepu lub piłek, podczas których wykonuje się więcej powtórzeń z mniejszym obciążeniem.

 Dodatkowo do tej formy treningu stosuje się zamiennie ćwiczenia wzmacniające i ćwiczenia typu cardio. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSOÓB POCZĄTKUJĄCYCH I ZAAWANSOWANYCH. 

TABATA

Tabata to rodzaj treningu, który składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Jedna tabata to 4 minuty pracy. Podział czasowy jest następujący: około 8-10 minut rozgrzewki, 8 serii ćwiczeń  (20 sekund pracy, 10 sekund odpoczynku) całość powtarzamy około 6-9 raz wykorzystując różne ćwiczenia. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I PODSTAWOWYCH.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjionalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń,których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez nadmiernego ich rozbudowania.
Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na codzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. 

Podczas trego rodzaju treningu wysmuklamy sylwetkę oraz polepszamy swoją zwinności i elastycznośc całego ciała. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

TRENING INTERWAŁOWY

  Trening interwałowy o wysokiej intensywności.

Rodzaj treningu, który składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Forma treningu polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywwnego wysiłku, krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia zdrowy kręgosłup to forma ćwiczeń, które mają korzystnie wpłynąć na postawę ciała, zredukować dolegliwości bólowe w okolicach kręgosłupa, a także rozluźniź i usunąć przykórcze mięśniowe. W związku z odpowiednim doborem ćwiczeń każdy uczestnik w miarę swoich możliwości pracuje nad wzmacnianiem mięśni głębokich, ale także pracujemy nad wzmocnieniem całego ciała. 

Program zdrowy kręgosłup to doskonały sposób na odprężenie się z pożytkiem dla zdrowia ! 

 

ZAJĘCIA PRZEZNACZONE DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH I POCZĄTKUJĄCYCH.

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Zastępstwo
O trenerze
Imię:
Zastępstwo
Nazwisko:


Opis:

Zastępstwo za instruktora 


Anna
O trenerze
Imię:
Anna
Nazwisko:
Cepa


Opis:

Ania, na codzień pracuje w korporacji, a po południu dzieli się swoją pasją z innymi na zajęciach fitness. Jej przygoda z aktywnością ruchową zaczęła sie od tańca. W 2012 roku zostałam instruktorem fitness. Przygoda ta trwa już 9 lat ! Największą radość Ani  sprawiają sukcesy wszystkich podopiecznych i uczestników zajęć. Ania lubi wszystkie formy fitness od choreograficznych przez wzmacniajace po prozdrowotne.


Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Agnieszka to wulkan energii, swoją ogromną pasję do propagowania zdwowego stylu życia i świadomych, przemyślanych treningów przerzuciła na pracę. Dziś jako trener personalny, instruktor fitness oraz licencjonowany trener EMS pomaga ludziom zmieniać ich ciało i sposób myślenia. 

Lady Fit Studio Treningu to miejsce,które Agnieszka stworzyła dla osób poszukujących kameralnych zajęć, z myślą o ich potrzebach. Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiednie zajęcia grupowe, a także poradę dietetyka, wsparcie fizjoterapeuty, czy treningi indywidualne.

Osiąganie zamieżonych celów, świadome ćwiczenie swojego ciała to priorytet dla Agnieszki i jej codziennej pracy. 

Wpadajcie do niej po dużą dawkę motywacji!  


Maciek
O trenerze
Imię:
Maciek
Nazwisko:
Niedźwiedź


Opis:

Uczestnik wielu szkoleń, warsztatów i konferencji. Przez wiele lat właściciel i menager dwóch łódzkich klubów. Z wykształcenia pedagog, specjalista zdrowia publicznego. Ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży fitness.

  • fizjoterapeuta z 20 letnim stażem
  • trener personalny 
  • instruktor jogi od 16 lat
  • trener wielu różnych form zajęć grupowych np. crossfit

Ela
O trenerze
Imię:
Ela
Nazwisko:
Kuriata


Opis:

Ela Kuriata to doświadczony instryktor fitness była koszyrarka zawodowa, a aktualnie magister fizjoterapii i master instruktor zajęć na trampolinach Fit and Jump. Ela jest związana ze sportem od najmłodszych lat. Swoją pasje do sportu rozwija z każdym kolejnym przebytym szkoleniem.

Jest licencjonowanym trenerem peronalnym i uczestnikiem wielu szkoleń, warsztatów oraz targów branży fitness w Polsce. 

Wulkan energii, orgom pasji jaki posiada przekazuje na każdych swoich zajęciach, przy czym bardzo zwraca uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń. Jet otwarta i zawsze zmotywowana do działania. Wpadajcie do Eli po uśmiech i utrate tłuszczyku. 

Październik
Zapisy on-line obowiązują na wszystkie kursy.
Poniedziałek
2021-10-18
Wtorek
2021-10-19
Środa
2021-10-20
Czwartek
2021-10-21
Piątek
2021-10-22
Sobota
2021-10-23
Niedziela
2021-10-24
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
© 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.