Fit and Jump

Zajęcia fitness na trampolinach to nowoczesna i bardzo intensywna forma spalania tkanki tłuszczowej jak i rozwoju mięśni. W trakcie jednej sesji treningowej można spalić nawet do 800 kalorii. Zajęcia te są prowadzone w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Fitness na trampolinach sprawia że ciało staje się jędrniejsze i smuklejsze. Skoki i ruchy wykonywane na trampolinach są bardzo zróżnicowane, układy są proste i rytmiczne przez co może w nich uczestniczyć każdy bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów. Poza zwalczaniem cellulitu, podnoszeniem sprawności to przede wszystkim świetna zabawa i mocny wycisk. Zajęcia na trampolinach dzielimy na trening cardio czyli skoki na trampolinach oraz ćwiczenia wzmacniające.

Zajęcia przeznaczone dla osób na różnym poziomie zaawansowania. 

Tabata – Interwał

Tabata to interwałowy trening metaboliczny, który podzielony jest na 4 minutowe bloki ćwiczeń. Angażuje on w równomierny sposób jak nawięcej mięśni ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

Zajęcia przeznaczone dla osób na średnim poziomie zaawansowania.

Deep Work

Deep Work to niesamowita, nowa forma zajęć fitness! Podczas łatwej i przyjemnej rozgrzewki uczestnicy dają sobie czas na możliwość „wyłączenia” się od codziennego życia. Jednocześnie wykonywane są odpowiednie sekwencje ruchów, tak aby wszystkie partie mięśni zostały rozgrzane i pobudzone do pracy. Główna część zajęć to typowy interwał, gdzie odbywają się przyspieszenia w postaci bardzo dynamicznych sekwencji ćwiczeń trwających 1 minutę, 2 minuty lub 3 minuty, podczas których uczestnicy dochodzą do kresu wytrzymałości, w momencie gdy myślą że nie dadzą rady… koncepcja treningu uzmysławia im że są w stanie zrobić dużo więcej niż myśleli i mogą ćwiczyć dalej i więcej.

Deep Work jest dla każdego!!

Zajęcia przeznaczone dla osób na średnim poziomie zaawansowania.

PUMP (sztangi)

Pump czyli zajęcia ze sztangą to zajęcia na których ćwiczy się z obciążeniem sztangi. Jest to dosłownie przeniesienie siłowni do sali fitess. Zajęcia składają się z sekwencji ruchów które są wykonywane na daną partię mięśni ciała w rytm energicznej, motywującej muzyki.

Porcja tego typu treningu pobudza i dodaje energii. Regularne ćwiczenie zapewnia szczupłą sylwetkę: płaski brzuch,jędrne pośladki,smukłe uda oraz ramiona. Jest to również dobra metoda treningu dla ujędrnienia i wysmuklenia całego ciała. Zajęcia skierowane również dla mężczyzn.

Trening obwodowy

Trening obwodowy to forma zajęć fitness łącząca w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Ćwiczenia odbywają się w okręgu, każde z nich wykonywane jest w około 16 powtórzeniach w czasie do 1 minuty. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność oraz dostosowanie do potrzeb każdego uczestnika.

Step and Shape

Step and shape to zajęcia ogólno wzmacniające, które rozpocztynają się rozgrzewką prowadzoną w formie choreografi z wykorzystaniem stepu. Zajęcia podzielone są na dwie części pierwsza bardziej intensywna z prostą ale energiczną choreografią, druga wzmacniającą. Zajęcia dla osób lubiących dobrą zabawę o niewielkim poziomie intensywności.

Smukła Sylwetka

To wzmacniający trening dla każdego, z użyciem przyrządów i mat. Podczas tych zajęć angażujemy do pracy wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe, dużo czasu poświęcamy na mięśnie rąk i grzbietu dodatkowo ćwiczymy mięśnie ud, pośladków i brzucha. Ten stosunkowo łatwy w swej konstrukcji trening sprawia, że mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera atrakcyjnego jędrnego wyglądu.

Smukła sylwetka składa się z części funkcjonalnej gdzie bazujemy na choreografi ćwiczeń. Druga część to ćwiczenia statyczne z obciążeniem typu hantle, piłki, gumy minibend oraz step.

Fit Ball

Zajęcia Fit Ball to zajęcia prowadzone z wykorzystaniem piłki gimnastycznej, inaczej zwanej piłką stabilizacyjną. Piłka to świetny przyrząd mobilizujący do pracy mięśnie głębokie, mięśnie brzucha, oraz mięśnie pleców. Średni poziom intensywności zajęć.

Zajęcia przeznaczone dla osób na różnym poziomie zaawansowania.

Pilates

Pilates to jeden z najbardziej otwartych i przyjazdnych treningów polecany dla każdego bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Jest to także forma zajęć pozwalająca powrócić do zdrowia, nie tylko koi duszę, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pozwala rozwijać pełną sprawność ciała.

Stretching

Trening mentalny powodujący ogólną poprawę sprawności, wzrost siły i elastyczności mięśni, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, stabilizację kręgosłupa, likwidację napięć mięśniowych oraz wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni posturalnych. Trening o charakterze łagodnym  z elementami ćwiczeń przeciw osteoporozie i bólom kręgosłupa..

Yoga

Joga działa zarówno na ciało jak i na psychikę to dzięki niej zatrzymasz się na chwilę w zagonionej codzienności i zauważysz samego siebie w natłoku innych spraw. Joga łączy w sobie wiele elementów sprawnościowych, które w znakomity sposób wpłyną na stan Twojego ciała. Poprawi się jego elastyczność i siła, uwrażliwi poczucie równowagi, a chroniczne bóle pleców czy sztywność karku po prostu znikną. Joga jest znakomitym uzupełnieniem treningu fitness.

Fit and Jump KIDS

Zajęcia na trampolinach dla dzieci. Czas trwania 30 minut. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia w rytm energicznej wesołej muzyki dodatkowo sa wplatane gry i zabawy. Wiek uczestników od 6 do 12 lat.